Annons:
Etikettpersonligt-om-oss-själva
Läst 1585 ggr
[Ai-chan]
2012-03-21 13:26

Glad!

Kom på imorrse. Om jag minns rätt så har jag varit fri ifrån att skada mig själv och överdoserande under hela 2011. Även hitills av 2012. Mitt första år på jag vet inte hur länge som jag har varit "fri". Då har jag hållt på sedan jag gick i 7an eller 8an, jag är nu 26 år. Dock fick jag några ångest attacker. Men jag klarade av att få liten kontroll över det så att jag inte skulle börja skada mig eller överdosera - även om det var nära några gånger så lät jag bli det! Och år 2010 gjorde jag endast 2 gånger dumheter. I am happy!

De senaste åren sen 2007 då jag gav sjutton på att jag skulle bli fri från dumheterna. Har varit extremt mycket arbete med mig själv och även lite runt omkring. Det har gått upp och ner. Men har alltid blivit ett extra steg uppåt när det gick uppåt. 

Jag har kämpat på rätt så en hel del själv, ingen medecin eller terapi. Då jag inte vill bli beroende utav medecin (som känns som om det skulle då bli lite falskt med med glädje och sånt), och pga jag har överdoserat så mycket så jag vill inte ha någon medecin här hemma, och har svårt med medecin, plus att sånt kostar bara en massa pengar.

Jag hoppas att även 2012 kommer att bli fri utav demoner och att det kommer att bara gå upp ännu mera! =)

I am happy happy!

Annons:
lizaohman
2012-03-21 16:41
#1

Glädjer mig med dig!!

Kyss

GitteL
2012-03-22 08:48
#2

Verkligen Modigt av dig att möta de känslor som kommer upp när du inte tar något substitut.

Fortsätt ta hand om dig och ge dig själv kärlek, för hur kan vi få kärlek av andra om vi inte kan ge det till oss själva?

Kram

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Ai-chan]
2012-03-22 20:15
#3

Tack så mycket. =)

Men även om man har varit fri ifrån såna dumheter, så är det verkligen tungt ibland att låta bli. Just nu är jag i en jobbig svacka, trots att jag är glad över att vara fri ifrån dumheterna. Men jag hoppas på att ta mig ur denna svacka med snart. Så får se hur det går. Tyvärr så har försäkringskassa ett nöje att förstöra liv, som man sakta men säkert har byggt upp. Men jag hoppas på att inte sjunka ner mera…

[Athinea]
2012-03-29 14:08
#4

Bra där! Fortsätt kämpa! Glad

[Ai-chan]
2012-03-29 18:31
#5

Japp. Här kämpas det på! =)

Men tyvärr så tänkte jag "fuska" lite nu. Tänkte tyvärr börja lite med medecin och "Ångest Skola" (grupp terapi för ångest typ). För att så mycket skit har hänt den senaste tiden, och jag känner att det har blivit lite stop med. Och jag var till psyket för några dagar sedan. Och hade äntligen fått en bra sjuksköterska med som kör på. Eftersom alla tidigare kändes meningslösa när jag hade förr. Dock här ska det kämpas på mera!

Upp till toppen
Annons: