Annons:
Etikettpersonlig-hjälp-coaching
Läst 2239 ggr
makkeosv
3/6/12, 3:33 PM

Varför kan jag inte pissa när någon är bakom?

**Vet verkligen inte vart jag ska posta detta, men jag såg lite problemtrådar i vänsterspalten så jag väljer detta!

**Mitt problem är att när jag pissar så måste jag vara själv för att jag ska kunna pissa alls. Om någon är bakom så kan jag verkligen inte pissa och jag stör mig på det hela tiden haha. Inte ens min flickvän kan stå bakom mig eller jämte mig när jag pissar.. Så va e problemet? Inte för att jag måste pissa när någon är inne samtidigt men jag vill kunna göra det, typ om man går in två på en toa på krogen med full kö så vill man ju kunna pissa utan problem?

Annons:
[Morfalum]
3/8/12, 6:39 PM
#1

Jag har precis samma problem. Vad gör man? Slappnar av och tänker på något annat. Det är med all säkerhet något psykiskt. Men jag har faktiskt lyckats ganska bra många gånger genom att inte tänka på något. Om man inte tänker för mycket brukar det mesta gå av sig självt haha.

makkeosv
3/9/12, 2:21 PM
#2

Aha, asså jag kom på nu att de kan bero på att jag och mina polare alltid jävlades med varandra genom att putta varandra så att man fick piss på tröjan och kläderna typ, kanske där problemet kommer ifrån haha!

[Morfalum]
3/10/12, 3:14 PM
#3

#2 hahaha!

Nattuggla
3/26/12, 3:15 PM
#4

Jag har problem att kissa på tåg allra helst, vet inte varför, men är rädd att någon ska komma och rycka i handtaget rätt vad det är och då blir jag stressad. Det spelar ingen roll hur kissnödig jag är, det blir som ett lock. Det är verkligen frustrarande. Har försökt så många gånger. Tågstationer kan också va svårt, krogar, hemma hos folk. Har provat det mesta… försökt slappna av, lagt papper i toaletten för att det inte ska skvala och låta så mycket om man väl lyckas kissa.. suttit kvar länge..

Hur ska man göra?

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

[Morfalum]
3/27/12, 9:20 AM
#5

Det låter bra jobbigt haha XD ingen aning hörredu.

Upp till toppen
Annons: