Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 1594 ggr
maxkomhem7
7/15/11, 1:02 PM

dröm om tonårskärleken

Hej!

Jag drömde om honom (tonårskärleken som dykt upp efter 35 år), när jag tog en tupptur idag:

… det var jag i mitt hus, jag höll på att inreda väggarna med guldband, som om det var inför en fest…. Mina vänner var med och det var mycket skratt.

Det var en kille som jag inte kände som pratade om min ex, hur starka känslor han har överhuvud. Jag höll på att mata andra innan, i en mörk lokal, sen var det en nästa ny dröm; i huset; mitt i inredningen,

Jag som sagt, höll på med mitt hus, och var på gott humor, sen skulle jag tvätta min blus innan han kom, Han kom för att äta middag, medan min blus var tvättad men inte torr.

Jag försökte gömma mina starka känslor för honom, och låtsades att ha vänskapskänslor; i möte med honom; lite så där uppskruvad sa jag: 'hej vännen', välkommen, Han blev irriterad, kysste mig irriterad på kinden 3 gånger. Sen gick han ut i trädgården och började äta. Jag var inte färdig med tvättade blusen, höll på att stryka den för att den ska bli torr. ville ha min rena blus på mig och sen gå ut.  Han åt med de andra med aptik, och var helt i maten. jag strök och såg på honom genom dörren som var i glänt. Han såg mig inte.

Annons:
Upp till toppen
Annons: