Annons:
Etikettmedlemmar-info
Läst 1961 ggr
Fridaaaa
4/24/11, 5:04 PM

Presentationer

Hittade inget inlägg med presentationer om er här på sajten så tänkte att då skapar jag en tråd med det.

Tänkte att alla kunde presentera sig själva, gärna med bild också :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[resande71]
4/24/11, 9:11 PM
#1

Jag heter Lena och är 40 år. Gillar att inspirera människor till att de kan allt om de bara vill och vågar. Praktiserar som journalist och filar på en en självbiografi som jag nog vill döpa till: "Allt är inte kört!" alternativt "Inga hinder är för stora." eller "Ingen kamp är förgäves". GladObestämd

Fridaaaa
4/24/11, 10:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Får väl med presentera mig nu när jag har gjort denna tråden Flört

Frida heter jag, fyller 21 år i slutet på året. Bor på landet med alla mina underbara djur: 1 hund, 2 katter, 4 kaniner, 4 marsvin, 2 hönor och 1 tupp. Har stort brinnande djurintresse, älskar även att fotografera SkrattandeÄr tillsammans med världens underbaraste kille och har min underbara familj: mamma,pappa och 2 småsyskon. Mitt djurintresse har jag ifrån min mamma och hundintresset är nog både mamma, morfar & mormor och min faster och många andra i släkten då hundintresset är stor där.
Försöker acceptera mig för den jag är, vilket inte alltid är så lätt men går bättre och bättre Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: