Annons:
Etikettkommunikation
Läst 4898 ggr
GitteL
11/15/09, 4:26 PM

Framgångsrik Förändring

Detta är ord som kan tolkas olika beroende på vem vi är och vilka erfarenheter och värderingar vi har.

Jag är väldigt intresserad av vad du tänker på när du ser denna överskrift.

Skriv det som kommer upp direkt utan att fundera. Känn efter inom dig.

Tänk på att det finns INGA rätt eller fel.

SPÄNNANDE Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
[rore]
11/15/09, 5:05 PM
#1

#0

Det får mig att tänka på att hitta hem i mig själv,,, vilka möjlighetr det ligger framför mig.

Om jag inte låter mig ledas utav rädslan och osäkerheten.

Framgångsrik Förändring är ett ord som spritter i mitt hjärta, som visar på den oändliga längtan,,,och på hoppet,, om möjligheterna

Efter det som är äkta och sant,,, För mig och mitt inre,,,,,,,,,,,

Loet_old
11/15/09, 5:17 PM
#2

Det får mig att tänka på de olika stadier jag har passerat i mitt liv.för vart stadie jag har passerat,så har jag tagit med mig det viktigaste av lärdom in i nästa stadie osv..

Just nu är jag mitt i mellan en stadie. så får se när jag kommer till nästa vad det blir. spännande!

[Vintersaga]
11/15/09, 9:24 PM
#3

För mig handlar det om bestående förändring i första hand - för det som är typiskt för mig är att förändringar många gånger inte består (typ jag tränar i några veckor och så småningom blir det en börda och så tar det slut…).

Men det kan också betyda en förändring som innebär att jag får ett genombrott i något som har hållit mig (och kanske andra) tillbaka fram till förändringen. När jag skulle komponera min andra meditations-CD tog det mig fem!!! månader att slutföra den (att jämföra med en vecka för min första). Till slut kunde jag emellertid lyssna på den inspiration jag fick till mig och sluta styra musikskapandet med min musikhjärna!

Kram FF-Ricke

bjprofit
11/15/09, 9:29 PM
#4

Ganska enkelt för mig att plita ner.

Min egen förändring det senaste året är en stor framgång för mig.

Tänker också på att utan handling händer absolut ingenting oavsett vilka tankar, insikter eller idéer vi får. Förvånad

Ingen förändring utan handling och med andra ord samma resultat som alltid.

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Doris
11/16/09, 5:44 PM
#5

Jag själv i förändring att jag har lyckats kommit där jag är nu med stöd av andra och att jag själv har tagit steget.

Allting är möjligt

GitteL
11/17/09, 7:40 PM
#6

#1 VAd härligt att se dina ord, det spritter i mitt hjärta. Visst är det och vet du vad rore? DU är på väg för du följer ditt hjärtas röst.

#2 Låter bra och att du ser det som något spännande och att du tillåter det samtidigt utan att vara kvar i det.

#3 Ja och det gör vi alla men så länge det inte blir negativa konsekvenser av det vi gör så är det ok. Framgång leder till framgång.

#4 Ingen förändring utan handling och med andra ord samma resultat som alltid. Kloka ord.

#5 YES, från inre framgång till yttre framgång.

För mig fanns det inte framgång i tanken för ett par år sedan. Det behövs komma inifrån för att vi skall kunna få en framgångsrik förändring i det yttre. En balans mellan fritid, arbete och familj.

Vi är vår egen skapare och det börjar med steg 1 Att BESTÄMMA sig för att få ett annat resultat.

Jag tycker det är magiskt när jag ser tillbaks hur allt var och hur allt är nu.

Ikväll skall jag fira mig själv för framgångsrik förändring och bjuda ut min son på middag. Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Annons:
AliveAndWell
11/17/09, 11:58 PM
#7

Det jag ser som en Framgångsrik Förändring i mig är att jag Blir Socialt Befriad Från Rädslan att någon ska tycka illa om mig,Mina handlingar, mitt tankesätt. Att jag Kan bara vara mig själv i ALLA lägen inte sätta på Mig en mask när De blir svårt.. O aboslut inte Skämmas För mina åsikter eller handlingar. Ja e en Blyg person Socialt sett att Som med Kärleken t.ex Vågar Ej Ta första klivet Eller Samma med min Musik att rädlsan att Folk ska tycka ja e Dålig Finns där Fast jag vet ändo att De är BARA tankar för ja vet att jag kan Spela.. Tycker Det är hemskt att känna Att man t.ex inte Vågar Ställa sig bara o Njuta av o titta ut På Vattnet vid ån utan att tänka att Någon kanske tycker jag e Konstig lr Stå still Mitt på dagen o bara titta på molnen för det människor nära.. eller Se det fina i naturen.. Någon Som har nån insikt i det o kan ge mej en skjuts på vägen att Besegra såna rädslor? :)

Har vetskapen inom mig att allt e bara tankar som ja gör till verklighet.. och att man med sina tankar kan manifestera Sin egen Tillvaro Hur man vill att det ska till viss del utspela sig i Sina upplevelser, Och sen går det att inte Tänka alls.inte Försöka Manifestera något lr lägga sig i. Då Gå efter "universums" tråd eller Själens rätta väg lr vad man vill kalla det. .. Men att Förbli Tyst i tankarna e så Svårt me alla Rädslor jag har.

Någon som känner igen sig?

Kram

awareness
11/21/09, 1:45 PM
#8

Förändring!
( stannar upp ett litet ögonblick, och bara smakar på det )
Det skapar ett leende.

All förändring är framgångsrik för mig.
För förändring ger mig nya möjligheter.

Nya möjligheter till att skapa något ännu bättre för mig.
För att ge mig ännu mer glädje i tillvaron.
För att ge möjlighet till att bli ännu friskare.

För mig innebär förändringen att jag kan frigöra mig från något som fastnat på mig.

Jag välkomnar förändring..

Förändring symboliserar utveckling.

[BigMama]
12/2/10, 10:56 PM
#9

Det enda som består i livet är förändringen..

[Ming]
12/4/10, 12:22 PM
#10

Förändring för mig är när jag reflekterar: Men hur kunde jag göra så…eller tänka så om "det"….då förstår jag att vi lär så länge vi lever och att det inte har med ålder att göra…men vi föds och dör lite då och då inom ossGladsom tur är och förändras/förädlas…vi hittar hem!!

Bergspuman
12/10/10, 3:31 PM
#11

Förändring.

Vägskäl i livet. Vad ska hända? Vart vill jag? Vad vill jag? Jag har makten över mitt liv. Ska det blir som jag vill?

Många funderingar. Osäkerhet. Men vilja, drivkraft, nyfikenhet.

szirius
12/15/10, 3:08 PM
#12

Tänker som mama i # 9, att allt består av förändring, och alla förändringar kan man se som framgångsrika , för man lär sig av demFlört

Men rent automatiskt, så känner jag lite motstånd mot dessa ord, för framgång förknippas med prestation, görande, att man måste GÖRA nåt för att vara FRAMGÅNGSRIK. Varför är allt det viktigt egentligen, för att vi ska må bra ?

Jag letar mer och mer efter VARANDET i stället.Glad

Upp till toppen
Annons: