Annons:
Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 3267 ggr
xcandygirl
2011-01-08 22:53

Hjälp mig tyda min dröm?!

Jo, för någon vecka sen (tror jag det är) så drömde jag om en internetvän till mig som bor i australien. Han berättade för mig på hösten/vintern förra året att han har lite mindre än ett år kvar här i jordelivet för att han har en hjärtsjukdom. Jag vet inte om man ska tro han, men han har inte varit inloggad på jättelänge vilket naturligtvis väcker misstankar.

Drömen: Jag står och kollar ut genom ett fönster i en lägenhet och ser en man med svarta kläder skjuta död på en gubbe som går förbi. Mannen rusar in i porten till trapphuset och rusar in i lägenheten där jag står. När jag vänder mig om så ligger denhär internetvännen till mig på sängen. Jag blir ju såklart glad (eftersom jag saknat honom riktigt mycket) och vi börjar prata massor. Vi sitter där väldigt länge, men snart stormar två stycken poliser in och skjuter död på mannen som kommit in i lägenheten och internetvännen. Jag blir såklart jätteupprörd och gråter. Efter en stunds gråt tänker jag att jag måste på min kusins maskerad för att han fyller år. Jag går hem till dom där min familj är och klär på mig kläder som ska likna Super Mario. När kalaset är slut så återvänder jag till lägenheten där bara min internetvän är kvar, och jag antar att 'mannen' har blivit hämtad utav likbilen eller något. Jag gråter en stund till, men helt plötsligt vaknar han och påstår att poliserna aldrig riktigt tog död på han, utan att han bara låtsades för att få överleva. Såklart blir jag jätteglad och sätter mig där brevid honom. Vi pratar och myser lite, och min dröm slutar med att han sätter sig vid en dator som står mitt emot sängen, och jag är precis påväg att gå ut ur lägenheten. Precis när jag går ut genom dörren vaknar jag.

Jag tycker att just denhär drömmen är väldigt intressant för att just en nära vän till mig som för länge sedan slutat prata med mig, helt plötsligt dör och återuppstår. Jag vill verkligen ha svar på dethär, och jag har googlat runt massor, men jag har inte hittat någonting.

Snälla, hjälp mig?

Annons:
Upp till toppen
Annons: